Myjcie zęby

Któregoś dnia nie umyłam zębów na noc. Staram się nie zapominać, ale stało się. Trudno trzeba jakoś z tym żyć.
Potem zauważyłam, że od incydentu nieumycia zaczęły zmieniać zabarwienie. Nie pomogły pasty wybielające, szczoteczki elektryczne... Zaczęły robić się zielone. Poszłam do dentystki mojej i usłyszałam, że glony wyjątkowo agresywne mi atakują siekacze. Trzeba szybko wdrożyć leczenie!!!!
Niestety było już za późno. Glony przeniosły się na narządy wewnętrzne. Pomimo hospitalizacji zmarłam w młodym wieku.

Takie miewam dziwne sny.
Oczywiście sennik nie powie mi wprost co znaczy: "umieranie na glonicę układową".
Ale:
Zęby są symbolem jaźni, a także odzwierciedlają stan naszego zdrowia fizycznego i psychicznego. Kiedy zęby we śnie są zepsute lub w jakiś sposób chore czy ułomne, najprawdopodobniej w jakiejś dziedzinie nie jesteśmy wobec siebie szczerzy – np. w życiu uczuciowym, zawodowym czy rodzinnym. Możemy ten symbol interpretować też jako zwiastun agresji i przejaw tego, w jaki sposób przetwarzamy bodźce docierające do nas z zewnątrz – w końcu najważniejszą funkcją zębów jest gryzienie i żucie pokarmu. Jeżeli w naszym śnie przeżuwamy coś bez końca, być może w normalnym życiu mamy problemy z podejmowaniem ważnych decyzji?

Glon, glony - znaczenie snu
Pojawiające się we śnie glony sugerują najczęściej, ze jesteśmy w czepku urodzeni. Błędem byłoby więc nie skorzystać z szans, jakie zsyła nam los.  
sen o czyjejś (lub swojej) śmierci może mieć następujące znaczenie: odcięcie od starych problemów, nowe życie, odrodzenie, transformacja, uwolnienie się od starych obciążeń, związków, stylu życia; a także lęk przed śmiercią; radykalne zmiany;znajdziesz się w dużym dołku psychicznym; będziesz „umierał” z żalu, rozpaczy, nawet z nudy; mocno podupadniesz na duchu; załamanie psychiczne; depresja; niechęć do życia, do podejmowania aktywności
źródła:
http://twoj-sennik.pl
http://www.sennik.biz


Komentarze

Popularne posty