Generator problemów

K: chodźmy z psami na spacer!
Ja: niee, teraz nieee teraz pada śnieg!
K: ale mało pada
Ja: no co Ty jutro już kwiecień, przecież nie będzie bardziej padało

Oj tak to z nieba znak, zawsze być może przecież gorzej. Kiedy trzy godziny później szłyśmy na spacer był on już tylko z konieczności, nie z przyjemności.
Może ja teraz poproszę o więcej śniegu??? Więcej jeśli się da!

W Mazowieckiem wczoraj 50 tys ludzi bez prądu. Nie byłam sama, nie byłam sama. 20 godzin bez elektryczności, bieżącej wody, ogrzewania. Lany poniedziałek, czerpanie wody ze studni i autośmigus dyngus, bo przecież trzeba się pozalewać.

Jeszcze ciekawe zjawisko. Przedświąteczne sprzątanie. Cyrk na kółkach jak w kolejnym odcinku Perfekcyjnej Pani Domu. Dobrze, że sreber rodowych nie mamy.


Komentarze

Popularne posty