Absurd nr 1

Jeżeli mieszka się w ekstremalnie małej wsi to można powiedzieć, że ten pan co mieszka na drugim końcu kilometrowej ulicy to też sąsiad.
Jeżeli z tym sąsiadem istnieją więzy rodzinne określane jako "piąta woda po kisielu" to mówimy do niego wujku, a do jego żony ciociu. Proste?

Mam taką Ciocię. Ciocia jest już emerytką od dobrych paru lat. Jest miła, ale... Lubi gadać o wszystkim i o niczym. Bilet seniora jej przysługuje, więc często porusza się pociągami podmiejskimi.
Miałam to szczęście, że powrót Cioci od lekarza przeważnie zgrywał się z moim powrotem z uczelni. Znam to siadam i słucham, słucham, słucham. Po paru takich komunikacyjnych spotkaniach zaczęłam unikać osoby.
Teraz nie jeżdżę regularnie KM, ale jak już się zdecyduje odbyć podróż to na bank będzie z Ciocia.
Ostatnio na szczęście miałam u boku cudownie empatyczną i sympatyczną siostrę, która przejęła ciężar rozmowy. Wysłuchałyśmy historii o problemach zdrowotnych Wujka, sprawach sercowych kuzynów... Słuchałam, słuchałam i odpłynęłam...
W pewnym momencie K. mnie szturcha łokciem. Czyli zaczyna się robić ciekawie. Patrzę na kobietę, która siedzi obok naszej rozmówczyni. Obca kobieta ma "oczy jak pięć złotych" i minę "karpia". Nawet jakby nie chciała słuchać to niestety będzie trudne, bo Ciocia donośnym głosem na cały przedział oznajmia:
- A wiecie, że córkę moją głowa strasznie boli ostatnio, takie ma bóle, że do szpitala na tomografię ja skierowali. Mówię jej "Córciu, ale będzie heca, jak się okaże, że ty w tej głowie guza masz".
Nie komentujemy, też jesteśmy w szoku.
- Jak Cię ten mąż czasem po pijanemu trzepnie, to on przecież ciężką rękę ma, ale będzie heca.

Ale się okazało, że Córka ma tylko zapalenie zatok.
Hecy nie było... a może jest?
Heca,

1) popularna na przełomie XVIII-XIX w. forma widowiskowa, przeznaczona głównie dla plebsu, bliska cyrkowi (walki dzikich zwierząt, woltyżerka, występy klaunów).

A i jeszcze na koniec zdjęcie, które zrobiła Jaskra.
"Nie chce mi się aportować kija to go zjem"

Tak się rozwiązuje problemy!

Komentarze

Popularne posty