Recenzja pewnej paletki i eko pędzla

Nie działam zbyt prężnie w społeczności bloggerowych czy youtube'owych zakupo i kosmetykoholiczek, więc nie będzie to typowa recenzja, ale skoro już kupiłam produkt na algierze, to mogę się podzielić z wami moją opinią na ten temat :)
Jak widać, zakupiłam również pędzelek z Ecotools- nr 1203 . Ma rączkę z bambusa, bez farby czy innej izolacji, więc przynajmniej nic nie będzie odłazić :)
cena: 16zł
dostępność: Rossman
ocena: bardzo dobry
Jest to duży pędzel do nakładania cienia na całą powiekę. Ja w praktyce robię nim wszystko, cieniuję, rozcieram, tylko do dolnej powieki albo do kresek cieniem używam pędzelka z Seforki.

Nie będę zamieszczać 10 zdjęć pod tytułem "Mój nowy kosmetyk pod różnym kątem" co niektórzy robią. (Serio, jak zaglądacie na blogi kosmetyczne, to chyba wiecie, o co mi chodzi :))
Dodam tylko duże zdjęcie paletki, żeby ktoś mógł sobie dokładnie kolory obejrzeć.
Paletka Sleek Au Naturel
W opakowaniu jest folia z nazwami wszystkich kolorów.
Górny rząd od lewej:
nougat, nubuck, cappucino, honeycomb, toast, taupe
dolny rząd od lewej:
conker, moss, bark, mineral earth, regal, i oczywiście noir.
cena: 36zł + koszty wysyłki
dostępność: internet
ocena: dość dobre
Cienie są małe (wymiary paletki 7x14cm ), są fabrycznie zapakowane w śliczne tekturowe pudełko (myślałam, że ten wzór będzie na paletce, a nie na opakowaniu, któe idzie do wyrzucenia :(( )
Jest to dobry zestaw dla kogoś, kto chce się pobawić makijażem, bo gama kolorystyczna jest neutralna, chyba każdemu będzie pasować. Są jasne i ciemne kolory, można zrobić makijaż dzienny albo wieczorowy. Do paletki była dołączona dwustronna pacynka, ale ja nie uznaję takich pacynek, więc lala gdzieś zaginęła w akcji. Jedynym minusem jest średnia trwałość tych cieni na mojej powiece. jak wracam do domu, to są zawsze zrolowane w załamaniu powieki. Chyba powinnam brać przykład z księżnej Kate, która 10 min przed wyjściem z nocnego klubu leciała do ladies room i poprawiała makijaż, żeby paparazzi jej nie przyłapali z rozmazanym okiem :)


Komentarze

Popularne posty