Lakier Bell Fashion Colour

Nadchodzi jesień (a razej, patrząc za okno, nadchodzi ZIMA), więc najwyższy czas, żeby uzupełnić toaletkę o jesienno- zimowe kolory lakieru. Mój pierwszy wybór padł na lakier Essie "Wicked", w brązowo- bordowym kolorze. Już chciałam biec do SP, ale pomyślałam sobie - Zaraz, zaraz, moja panno! Przecież to lakier jak każdy inny, nie ma sensu płacić 35zł tylko dlatego, że ma napis ESSiE! 
No co racja, to racja. Poszłam więc do osiedlowej drogerii i kupiłam lakier Bell Fashion Colour nr 313. Ciemny bordowy brąz, kolor ciemnych powideł śliwkowych.

Nie pokazuję więcej paznokci, bo powszechnie wiadomo, że nie umiem malować paznokci. Moim sposobem na malowanie paznokci jest: maluj po paznokciu, po bokach i po spodniach, reszta się wykruszy, na paznokiu zostanie :P
Na wierzchu top coat z Essie (coś z Essie jednak musiało być ;))
Ładny? może być? pasuje na jesień?

Byłam dziś w Urzędzie Pracy, kto nie był, ten nie wie, co go ominęło. UP jest położony w podwórku, żeby do niego dojść, trzeba skręcić koło parkingu, przejść na tyły pierwszego budynku, minąć restaurację i po tym slalomie jest Urząd Pracy. Można go poznać po ludziach koczujących na schodkach. Nie jest to klientela MOPSu, ale widać, że niektórzy są chyba na bezrobociu "nie od wczoraj".
Jak wygląda urząd? Ja jestem raczej przyzwyczajona do tego, że gdy wchodzi się do urzędu, to człowiek tylko się modli, żeby się nie zgubić w tym pałacu. Ale nie tym razem. Tu panuje gminna przaśność, wąski korytarz, masa ludzi, beznadziejna organizacja przestrzeni, brak wystroju wnętrz. Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby w UP nie natknąć się na kogoś, kto nie śmierdzi ;) Hmm, za dużo przeczeń, nie wiem, czy dobrze sie wyraziłam. Zawsze ktoś śmierdzi. I zawsze usiądzie kolo ciebie. Jeśli akurat wszyscy zaznali higieny w ciągu kilku poprzednich dni, to trafi się pani pachnąca Pao Raban za 20zł z bazaru (na pół korytarza), albo ktoś, kto w kieszeni ma chyba popielnicę z kiepami na później, bo inaczej nie da się wytłumaczyć tego papierosowego smrodu...
Pieczątka, następna wizyta dnia, dać pani zaświadczenie na przejazd? Do widzenia. Czy ktoś kiedyś znalazł pracę przez UP? Wątpię.

Komentarze

Popularne posty