Sezon ogórkowy

Ogórki rosną i nuda atakuje. Urozmaiceniem był ostatnio ślub koleżanki, na którym byłam świadkiem, fajne przeżycie- polecam. Jak pani urzędniczka się spytała, czy świadkowie słyszeli treść oświadczeń małżonków, to poczułam się zupełnie wyjątkowo ;) Teraz już wiem, że świadkowa powinna mieć przy sobie zawsze torebkę pierwszej pomocy z pudrem, rajstopami, tabletkami od bólu głowy i tak dalej, więc już się nie mogę doczekać, kiedy znów mnie ktoś poprosi! Przegląd minionego tygodnia w zdjęciach:

Sok z Brzozy- rozczarowanie, musi być bardzo zdrowy, bo jest niedobry! Myślałam, że będzie słodki, z roślinnym posmakiem, a był słodkawy z aromatem trudnym do określenia, ale najbardziej mi to przypominało zapach pieczywa lekko już czerstwego. W tle moja wielka pieczątka, która się ledwo mieści w dokumentach.

Kot afgański- bo jest słodki i uroczy. Czy wy też lubicie przebierac zwierzaki?


Kończą się sezony seriali- co sądzicie o zakończeniach Gry o Tron i Borgiów? Jak dla mnie oba takie sobie, zwłaszcza zakończenie Borgiów było fatalne, bo to już koniec serialu, a były dopiero 3 serie :( W ogóle nie lubię oglądać seriali na bieżąco, wolę zacząć oglądać, jak już jest nakręconych kilka serii i potem sobie oglądać 3 odcinki pod rząd. Gra o Tron też niestety nie zaskoczyła, bo po 9 odcinku już chyba nic bardziej szokującego nie mogło się wydarzyć. Ale Catelyn sobie zasłużyła, bo wypuściła Królobójcę (mina Cercei, kiedy zobaczyła Jaimiego bez ręki- bezcenna :D chyba jej się nie spodobało to, co zobaczyła), a Robb Stark zachował się jak idiota, kiedy ożenił się z tą lady Talisą :/ co on, nie wiedział, na jakim świecie żyje? By się ożenił z Freyówną, a na boku miał inną, co za filozofia? No i właśnie, za gapowe się płaci- ale szkoda mi Aryi :( to takie tam moje rozmyślania. A Jonowi się należało!

Komentarze

Popularne posty