Blogerki, blogerki...

Zostałyśmy nominowane do Liebster Blog przez Czoko, ale pozwolisz, że dziś nie odpowiem na te pytania, bo mam już przemyślany temat na notkę. Strasznie mnie dziś rozbolała głowa w pracy, ale odpowiednia dawka ibuprofenu położyła kres moim cierpieniom, więc mogę działać :)

Dziś notka o popularnych blogerkach, które lubię czytać/ oglądać. Trochę to pisanie o maśle maślanym, bo one piszą notki, a ja piszę notkę o ich notkach (a nawet bardziej o filmikach na YT), ale trudno :)

Przypadkiem trafiłam na YT na filmiki xm4rtynkix20 i tak sobie zaczęłam oglądać.
Stwierdziłam o dziwo, że oglądanie dziewoi, która się produkuje przed kamerką czy aparacikiem o kosmetykach, jest bardzo odprężające. Można zobaczyć coś fajnego do kupienia, poza tym przyjemnie posłuchać, jeśli ktoś mówi wyraźnie i ciekawie. Filmiki xMartynki niestety miały jedną wadę- jakość, kiepski dźwięk, co na dłuższą metę jest dość męczące :/ Ale w proponowanych filmikach zobaczyłam...

Azjatycki Cukier! <3
Muszę przyznać, że już kiedyś (z pół roku temu) oglądałam jej filmik nt. wybielania zębów, ale wtedy nie zrobiła na mnie wrażenia, no bo chyba po prostu nie wiedziałam, jaka ona jest, czy bardziej o czym jest jej kanał. Pomyślałam sobie- co to za siksa, wyjechała do Singapuru, bo pewnie ma rodziców dyplomatów i gada o tym, że miała żółte zęby, jeszcze ma taki specyficzny sposób mówienia, jakby trochę udawała, że jest Azjatką, OCB? To było pierwsze wrażenie, ale okazało się, że Cukier to dziewczyna, która ma poukładane w głowie, sama sobie zapracowała na wyjazd do Singapuru, bo tak chciała z mężem, ma bardzo rozsądne podejście do życia, zdrowy dystans do siebie o ogólnie sprawia wrażenie miłej osóbki. Dodatkowo w jej filmikach jest dużo ciekawostek dla nas, czyli dla tych, którzy w SG nie byli ani się nie wybierają ;)

a teraz przyszła pora na moją aktualną idolkę, czyli

Nissiax83 <3 <3 !!
Dziewczyna, która wyjechała do NY, jest z zawodu kosmetologiem (więc nie pie*przy żadnych głupot, tylko ma jakieś podstawy i zna temat kosmetyków w miarę dobrze), pracuje jako kosmetyczka i nagrywa filmiki o pielęgnacji ciała. Bardzo podoba mi się jej "filozofia dbania o siebie" a więc dieta, sport (tego niestety nie podzielam), sposoby pielęgnacji. Nissiax ma bardzo rozsądne podejście do pielęgnacji, a więc żeby stosować takie kosmetyki, które akurat u nas działają, a nie kupować 10 różnych, bo ten ktoś polecił, tamten ktoś polecił. Jak obejrzycie kilka filmików innych autorek na YT, to zauważycie, że one idą na ilość, żeby tylko jak najwięcej różnych produktów pokazać w "projekcie denko" (czyli w recenzji produktów, które już się zużyło). Jedna z tych dziewczyn pokazywała w swojej szafce w łazience... 5 szamponów, 3 maski do włosów, 3 żele pod prysznic itd itd. No to skąd ona wie, co tak naprawdę działa? Jeszcze jedną zaletą filmików Nissiax jest ich bardzo dobra jakość, to nie są filmiki nakręcone aparatem fotograficznym ani komórką ;)

Oglądam jeszcze kilka innych dziewczyn, między innymi xbebe18 czy Callmeblondiee oraz oczywiście Michelle Phan, kiedyś oglądałam jeszcze Panacea 81 (ona była chyba pierwszym przykładem na to, jak anonimowa blogerka może się wybić i zacząć zarabiać kokosy).

To tyle na dziś, bye bye everyone!

Komentarze

Popularne posty