Moja "kolekcja" lakierów do paznokci

Jak wszyscy wiemy, malowanie paznokci to najlepszy sposób, żeby ukryć brud za paznokciami. A zatem, do dzieła!
Oto moja skromna kolekcja, nawet nie wiem, czy można to tak nazwać. W lodówce czy w łazience mam jeszcze jakieś inne lakiery, ale tamtych raczej nie używam. Te lakiery trzymam na biurku i z nich korzystam najczęściej.
Jak często maluję paznokcie? Aktualnie dość często, bo mam na to czas i sprawia mi to przyjemność. Miło, gdy potem patrzę na moje dłonie i widzę- Oo, jaki ładny kolorek :)
Nie jestem jakąś maniaczką paznokci, sztuczne tipsy czy zapuszczanie paznokci na siłę budzą moją niechęć, a czasem nawet odrazę, tak samo, jak różne zdobienia typu cyrkonie czy malunki, wzorki, cekiny. Najgorsze są akrylowe szpony, naprawdę nie wiem, jak można sobie TO robić :/
Dla mnie paznokcie to: naturalne, spiłowane dość krótko (nie do "chirurgicznej" długości, biały brzeg może mieć 1-2 mm), o naturalnym kształcie.
Od lewej:
Bell Fashion Colour / 313 nazywam ten kolor "kolorem powideł śliwkowych"
OPI Nail Lacquer / Manicurist of Seville bardzo ciemna czerwień
Golden Rose Paris Nail Lacquer / 151 ciemna zieleń, podobna do koloru zielonego markera w sumie
Essie / Meet me at Sunset piękny żywy, ciepły pomarańcz z nutą czerwieni
OPI Nail Lacquer / Are We There Yet? jasny pomarańczowy z drobinkami brokatu
Golden Rose Rich Color / 03 ciemny nude? jasny koral? cielisto- różowy
Golden Rose Carnival / 01
Essence Studio Nails 24/7 Nail Base
Essie / Good to Go! Top coat

Moje ulubione to zdecydowanie Essie Meet me... i Bell 313 teraz na zimę :) No i oczywiście Good To Go! ten produkt naprawdę ułatwia życie.
Top coat Golden Rose Carnival i lakier Golden Rose Rich Color to dzisiejsze zakupy, miałam wielką ochotę na lakier GR RC 05- SWATCHE tutaj , ale nie było :( Chyba bardziej opłaca się je kupować przez internet, większy wybór, niż na stoisku GR, no i tańsze- jeśli się kilka zamawia, to się opłaca. Ten też nie jest taki zły, oto efekty z top coatem:
I moje rajty w reniferki :P

Komentarze

Po prostu simply nailogical do pięt nie dorasta Ci

Popularne posty