Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Ponieważ ostatnio Kocia Matka miała stanowczo za dużo do powiedzenia, nadszedł czas, żebym i ja wtrąciła swoje trzy grosze. Uważam program ratowania nadbużańskich jeży za szlachetny i godny pochwały, ale z drugiej strony raczej bym się nie spodziewała, że ktoś komuś za to postawi pomnik albo napisze pean pochwalny, nagrodą jest sama satysfakcja.
Ja kiedyś chciałam ratować pisklaka ze złamanym skrzydełkiem. I zdechł.

Ulubieńcy ostatnich miesięcy, co mnie zachwyciło, co mnie zniewoliło, i ja nie wiem, jak się mi żyło, jak tego w moim życiu nie było!
1 Herbata z Rossmanna Rooibostee Sahne& Karamell

Jest po prostu przepyszna, ma cudowny aromat i wypiłam już chyba 3, jeśli nie 4 paczki tej zimy. Szczerze polecam, ma łagodny smak i karmelowy aromat, świetnie smakuje bez cukru (z cukrem pewnie też, ale nie czułam wcale potrzeby jej słodzić). Kupiłam z tej serii też herbatę Mango- Lassi Chai, ale oprócz ładnego opakowania nic mnie nie urzekło. Smak jest taki... hmmm zbyt orientalny, mocno przyprawiony. Mango chyba tak nie smakuje.

2 Biofix Rooibos. Znów herbata, bo to kolejna herbata, która mi baardzo zasmakowała.

Jest to typowa herbata z czerwonokrzewu, ma smak, którego długo szukałam. Kiedyś przez pomyłkę kupiłam nawet jakąś czerwoną herbatę Pu- Ehr, co było... naprawdę pomyłką. Co prawda nie smakuje jak prawdziwna herbata z RPA, którą miałam kiedyś przyjemność pić i miała cudowny miodowy smak, ale jest wystarczająco bliską namiastką za 4zł :)

3 Soczewki 2 tygodniowe Acuvue. Kupiłam je przekonana, że są misięczne, ale w sumie nosiłam je przez miesiąc i nic się nie działo. Jak na razie najlepsze soczewki, jakie miałam, teraz kupiłam sobie tańsze soczewki firmy EyeLove i niestety trochę czuć różnicę. Skąpy dwa razy traci :(

4 Biała czekolada Wedla z cząstkami kakaowca

Uwielbiam białą czeko, a w tej jeszcze są te chrupiące, gorzkie cząstki kakao, które tak cudownie chrupią w zębach - kocham! Jak zacznę jeść, to nie mogę skończyć, czekolada musi się skończyć najpierw ;)

Oprócz tego lubię jeszcze krokiety z Biedronki, bo są dobre i można je przygrzać w mikro w pracy :P
I lubię Plotkarę!
tumblr_lx132kutnt1qh7167o1_500-gif (1).gif
<3

Komentarze

Popularne posty