I w kółko to samo

Miała być notka o Sułtanie Sulejmanie, ale na razie dalej nie będzie, bo chciałam napisać o moich aktualnych przemyśleniach. Otóż ostatnio mam wrażenie, że w kółko robię to samo, wszystko się kręci i powtarza. Trochę podobnie jest we Wspaniałym Stuleciu, bo tam w kółko jedna sułtanka drugiej sułtance wsadza w oko grabie, albo na odwrót.
A więc z czego składa się moje życie?
Oczywiście z pracy, jadę do pracy, zawsze rano podjeżdżam do Biedronki, kupuję prawie to samo, czyli jogurt, wodę, paluszki, batonik czy coś podobnego. Potem do pracy, w pracy zawsze ochlapuję się wodą gazowaną, bo woda Oaza z Biedry pryska przy odkręcaniu, piję tą samą herbatę (tzn. ten sam smak, nie z tej samej torebki), pracuję, pracuję, wracam do domu bęc.

W domu standardowo co tydzień pranie, czyli fartuchy, bielizna, spodnie, bluzki, ubrania. Ciągle chodzę w tym samym, więc pranie też ciągle takie same, tylko będę potrzebować nowej dostawy bielizny z HM, bo stara już powoli się przedziera.
Ulubiony dzień- sobota, trochę wolnego, można coś ugotować. Lubię gotować, tylko niestety nie zawsze mam czas i nie zawsze mi się chce ;) Łosoś w sosie musztardowym, kurczak z bulgurem, dziś była kaczka pieczona, ale chyba moje podniebienie jeszcze nie jest gotowe na smak kaczki pieczonej i smażonej wg. przepisuj po 5 minut ;) 
Co miesiąc te same faktury i rachunki, co kilka dni tankowanie, tylko cena benzyny się zmienia. Zakupy ciągle te same, tylko trzeba kursować do rossmana, jak się kończą akurat podpaski albo szampon. 
Nową rozrywką jest za to włóczka Zpagetti :)


Komentarze

Saril pisze…
A u mnie w kółko nie to samo - albo siedzę i dzielnie nic nie robię (no poza treningami), albo się pakuję i wyjeżdzam na locumiki (brzmi jak tureckie słodycze), na których szukam miejsca lepszego-gorszego, ale żeby też potrenować przez ten czas.
Tak źle i tak niedobrze.
Jaskra pisze…
no też w kółko to samo ;) jak to stwierdziła moja szefowa, gdy narzekałam, że nie ma jak pracować, nie ma jak zarabiać i nie ma jak żyć- trudno jest być dorosłym ;)

Popularne posty