Czas dla siebie

Jeszcze skomentuję komentarze pod poprzednią notką-
Źle mi w złych ludzi tłumie!
płaczę, a oni szydzą!!
Nikt mnie tu nie rozumie :<

Co czytasz lub oglądasz w wolnym czasie?
Aktualnie oglądam następujące seriale: Grey's Anatomy, Lekarze, Przyjaciółki i Modern Family. Co do książek, to czytam po kolei książki, jakie ktoś przynosi z biblioteki, aktualnie czytałam Sparksa "Jesienna miłość", czyli książkę, na podstawie której nakręcili film Szkoła Uczuć (A walk to remember, widać, że tłumacz za każdym razem miał coś innego na myśli). Czytałam też kryminały Mari Jungstedt albo Camilli Ceder. Często ogoądam telewizję, TVN Style czy TLC, albo filmiki na YT.

Co masz na sobie w wolnym czasie?
Jeśli jest rano, to niestety piżamę, bo nie przebieram się od razu po wstaniu. Zazwyczaj poranną kawę przed tv piję w piżamie, a dopiero potem się ubieram w jakieś luźne ciuszki.

Jakich kosmetyków używasz podczas czasu dla siebie?
Nie jestem wielką fanką domowego spa, więc pewnie żadnych, może lakier do paznokci albo krem do rąk.

Aktualnie ulubiony lakier do paznokci
Aktualnie nie maluję paznokci, więc nie odpowiem.

Co pijesz i jesz w czasie dla siebie?
Gdy mam trochę czasu lubię coś ugotować, więc jem to, co sobie ugotuję, jeśli akurat nic nie gotuję, to jem pewnie czekoladę i słodycze, a do picia poproszę rano kawę, a potem różne herbatki, mogą być ziołowe.

Ulubiona świeca
Nie palę za często świeczek zapachowych, teraz mam jakieś z Ikea o zapachu budyniowo- waniliowym. Mogą być, ale nie mogę ich za bardzo używać, żeby się Bożenka nie spaliła

Czy spędzasz wolny czas na dworze?
Nie za często, ale jak mam wolny dzień to staram się wyjść na spacer, no chyba, że pogoda jest szpetna.

Poszłabyś sama do kina?
Byłam dwa razy sama w kinie, ale ogólnie rzadko chodzę do kina, wolę oglądać filmy bez wychodzenia z domu. Byłam sama w kinie na "Przełamując fale" (seriously? to dopiero jest dziwny film. Von Trier, hu hu) i na "Poradnik pozytywnego myślenia".

Ulubiony sklep online
Allegro? Animalia? Na allegro jest wszystko, ale nie wiem czy to się zalicza do sklepów, to raczej serwis aukcyjny, czy ja wiem.

Coś do dodania, co jeszcze robisz w wolnym czasie?
Czasem mam jakieś "fazy" na robienie czegoś, np. na bombki karczochy- już się zbliża ten czas świąteczny :) ale przyznaję się bez bicia, że 90% wolnego czasu spędzam w sposób opisany w 1. pytaniu ;)

Komentarze

Tosia pisze…
Grey's Anatomy to mój najukochańszy serial :)
Agnieszka pisze…
"Żeby się Bożenka nie spaliła" :D You made my day :D

Popularne posty