Jestem chyba aspołeczna...

Zaczęło się od książki "Mój przyjaciel Henry" , którą ktoś pożyczył z biblioteki. Dzieło opowiada o przyjaźni autystycznego chłopca i psa, dotyka problemów dzieci chorych na autyzm, skąd się bierze ta choroba i z jakimi problemami trzeba się zmagać. Książkę dobrze się czyta, nie jest zbyt gruba, można prawie się wzruszyć, zwłaszcza, jak pies umiera ;(
Przeczytałyśmy tą książkę z siostrą i nagle nas olśniło, że przecież my się mieścimy w spektrum autyzmu!!

Hmm.  Może empatia to nie jest moje drugie imię, ale nie można chyba wszystkich swoich wad, defektów czy niepowodzeń tłumaczyć zaburzeniami psychicznymi.
 "Jestem aspołeczna"- ile razy to słyszałam! Super wymówka, czemu ktoś woli siedzieć w domu i rąbać w gry komputerowe. "Mam agorafobię"- druga wersja tego samego. "Mam depresję"- no jassne, jeszcze nie słyszałam, żeby osoba, która naprawdę ma depresję, się do tego przyznała... "Ale do terapeuty nie pójdę, nie i już!" No z tym się zgadzam. Ja też nie pójdę.

Top Coat "Good to go" Essie- jeden z moich ostatnich zakupów, o reszcie nie będę pisała, bo muszę mieć tematy do następnych notek.  Wreszcie udalo mi się go upolować w SP i muszę powiedzieć, że szału nie ma. Może i jest warty swojej ceny, nie testowałam innych, ale

  • przyśpiesza schnięcie lakieru tylko częściowo. Lakier po jego zastosowaniu nie robi się od razu twarty jak kamień. Można go dotknąć palcem, ale dotknięcie paznokciem czy jakaś bardziej zdecydowana czynność na pewno go porysuje. Trzeba i tak z pół godziny odczekać, zanim się zacznie żyć.
  • potrafi zaschnąć w jakiejś dziwnej formie. Średnio na 1 paznokciu na 10 zrobi jakieś wzorki, bo warstwa była za cienka/ za gruba
  • daje średnie nabłyszczenie- ja ostatnio używam lakierów o błyszczącym wykończeniu (Essie i Opi, ale nie jestem snobką, bo mam po jednym kolorze tylko :P ), więc top coat i tak nie polepsza tego efektu.
  • cena - ok 36zł
Na zdjęciu jest kotek, żeby zdjęcie ładnie wyglądało w odsyłaczach Link Within. Wczoraj wieczorem mi się nudziło, więc to zrobiłam. Nie wiem, czy się przyda, w końcu aż tak dużo notek u nas nie ma.

Komentarze

Popularne posty